Het is natuurlijk belangrijk om te weten wat je concurrent doet. Maar het is ook belangrijk om je niet blind te staren op concurrenten. Waar ligt de balans, hoe kijk je naar je concurrenrie zonder jezelf slecht te voelen en juist jouw belangrijke punten te zien. Een...
Google Analytics, je hebt er vast al wel eens van gehoord. Door middel van Analytics kan jij de bezoekersaantallen van jouw website bijhouden. Maar niet alleen dat, je kan zien waar ze vandaan komen. Hebben ze de URL van jouw site in de browser ingetypt of komen ze...
Heb jij een online webshop of bied je producten of diensten aan via het internet? Dan heb je vast al wel eens gehoord van SEO. Maar, is jouw webshop al geoptimaliseerd voor Google? Tijdens deze corona tijden is dit iets waarmee je kan beginnen. Hier een paar tips om...
SEO van je images oftewel van de afbeeldingen op je website. Hierna images SEO genaamd. Waarom is het zo belangrijk, images SEO? Dat heeft meerdere redenen: Je kunt je pagina’s en website verbeteren in de ranking door images de juiste keywords mee te geven. Je...
Als je helemaal in je eigen business zit, dan zie je niet meer welke kansen je hebt. Jouw business opportunities die soms zo voor het oprapen liggen. Op welke manier kom je uit je business en uit je eigen hoofd om deze kansen wel te gaan zien. Welke potenties heeft...
Het corona virus zorgt ervoor dat je thuis moet werken of zelfs thuis moet zitten en niet kunt werken. Als dat zo is dan is het natuurlijk handig om je tijd goed te besteden. Je kunt bijvoorbeeld je website verbeteren voor SEO. Iets waar je normaal gesproken niet aan...