Dat je KPI’s stelt binnen je bedrijf, vooral bijvoorbeeld voor sales gerelateerde trajecten, is normaal. Alleen (digital) marketing KPI’s stellen wordt door middelgrote bedrijven vaak nog niet gedaan. Wat zijn KPI’s + voorbeelden? Om te beginnen...
Hoe hoe je dat, bloggen voor geld? Er zijn heel veel verschillende manieren waarop je geld kan verdienen met een blog. In deze blog leg ik er een aantal uit. Het is aan jou om te kijken welke het beste bij jou past en werkt voor jou. Een eerste tip is om onderwerpen...
Als je coach bent wil je eigenlijk liever niet met marketing bezig zijn. Wat je wilt doen is de juiste mensen helpen. Mensen die jij echt kunt helpen. Wat daarom belangrijk is bij marketing voor coaches, is om te weten wie jij echt goed kunt helpen. Dat betekent dat...
Een sidebar op je site hebben is ontzettend handig. Vooral als het jouw bezoekers inspireert en motiveert om door te klikken en naar andere tips of producten te gaan. Als je een sidebar hebt is het wel van belang dat dit goed wordt gedaan en je nog steeds rekening...
Jaren geleden heb je iemand geinterviewd voor je blog en deze persoon is opeens een bekende Nederlander geworden. Leuk voor jou maar diegene wilt dit interview met de foto’s van zijn/haar interieur niet meer in Google vindbaar hebben. En ook al verwijder je de...
De zoekfunctie van jouw website onderzoeken is ontzettend belangrijk. Als er een zoekwoord vaak in voor komt weet je dat potentiele klanten iets niet goed genoeg kunnen vinden. Dit betekent dat je deze het beste in je menubalk of op een andere duidelijke plek kan...