Als je wil dat je site goed gevonden wordt, dan heb je pillar content nodig. Dat geldt voor blogs, webshops, etc. Leuk gezegd natuurlijk, maar wat is pillar content eigenlijk? Wat is pillar content? De pillar content op je website zijn verschillende blogpagina’s...
Volgens de Google Analytics meting gaat je site geweldig. Er komen veel bezoekers op je site en een groot aantal daarvan is ook nog eens een terugkerende bezoeker! Maar, klopt dit eigenlijk wel? Eigen data in Google Analytics meting Heb je er wel eens bij stilgestaan...
Cross selling betekent eigenlijk dat je probeert andere producten aan een al bestaande klant te verkopen. Dat zijn vaak additionele producten. Dus dingen die de eerste aankoop aanvullen. Denk bijvoorbeeld aan cartridges bij een printer of schoenenspray bij een nieuw...
Je homepage is de ‘shoppingwindow’ van je website. Je belangrijkste producten showcase je daar. Je gebruikt dus niet 1 keyword(-set), maar meerdere keyword(-set)s omdat je meerdere producten laat zien. Omdat er meestal geen lappen tekst op je homepage...
Als je het lastig vindt om SEO toe te passen op je website of er zelf weinig tijd voor hebt, kan je ook je SEO uitbesteden. Er zijn genoeg bedrijven of freelancers die dit voor je kunnen doen. Maar dat betekent niet dat je het volledig in andermans handen kan leggen....
Zoals je eerder al hebt kunnen lezen, is een funnel een strategie voor je website. Het is eigenlijk een soort trechter waarop je bezoekers door je site leidt en waardoor je bezoeker een consument wordt. Eén variant van zo’n strategie is de content funnel of...