Ik hoor regelmatig van getalenteerde ondernemers, die uitblinken in hun vak, dat hun social media posts na uren werk vaak tegenvallende resultaten opleveren. Geen reacties of slechts een klein bereik voor hun social media posts.

Hoe we je social media posts tot een succes kunnen maken

“Het gaat meestal wel goed,” dacht ik, terwijl ze me in een rolstoel de trap af wilde duwen. Diezelfde zin gebruikte ze ook wanneer ze hard reed en scherp door bochten sneed. Als het om risico’s ging, was haar antwoord altijd: “Het gaat meestal wel goed.”

social media posts succes

Als 8-jarige zat ik met ingehouden adem in de auto bij deze vrouw, de moeder van een vriendin. Ze hield van een grapje, ook al gingen die soms te ver.

Die uitspraak, “meestal gaat het goed,” bleef nog lang in mijn hoofd rondzingen. Op de een of andere manier stelde het me gerust.

Zelfs toen ik op 16-jarige leeftijd gillend bovenaan een ziekenhuistrap in mijn rolstoel zat, en diezelfde moeder voor de grap dreigde me naar beneden te laten rollen, vond ik troost in die gedachte: “meestal gaat het goed.”

Maar “meestal gaat het goed” geldt niet altijd voor ondernemers die social media posts plaatsen. Weer geen succes!

Hoe Janna haar social media posts hergebruikt voor succes!

Ik hoor vaak van zeer getalenteerde ondernemers, die uitblinken in hun vak, dat hun berichten, na uren werk, teleurstellend presteren.

Geen reacties of slechts een beperkt bereik voor hun social media posts.

 
Hoe zou het zijn als je een formule had die je de zekerheid geeft dat je content verandert van ‘meestal doet het niks’ naar ‘meestal gaat het goed’?
 

Dat is precies wat Janna heeft bereikt met haar content in een concurrerende markt: ze heeft het omgetoverd van “meestal gebeurt er niets” naar “meestal is het een succes.”

Ontdek deze effectieve formule en zorg dat jouw social media posts succes behalen.

 

seo

Hi, ik ben Marjet,

Ik help je aan een wachtlijst aan ideale klanten voor je 1:1 sessies.

Maak je content zo sterk en persoonlijk dat mensen graag contact met je opnemen.

Start met de Connecting Content Succes formule zodat je weet hoe je dit kunt doen.