Het is natuurlijk belangrijk om te weten wat je concurrent doet. Maar het is ook belangrijk om je niet blind te staren op concurrenten. Waar ligt de balans, hoe kijk je naar je concurrenrie zonder jezelf slecht te voelen en juist jouw belangrijke punten te zien. Een...
Heb jij een online webshop of bied je producten of diensten aan via het internet? Dan heb je vast al wel eens gehoord van SEO. Maar, is jouw webshop al geoptimaliseerd voor Google? Tijdens deze corona tijden is dit iets waarmee je kan beginnen. Hier een paar tips om...
Hoe zie je de beste business opportunities? Dat is natuurlijk voor iedere ondernemer een ander proces. Waar de ene ondernemer inspiratie krijgt van een uitgebreide en rustgevende wandeling, zou dit voor een andere ondernemer totaal niet werken. Daarom zal ik hier mijn...
Als je blogt ben je er vast al wel bekend mee. Keywords. Dit zijn zoekwoorden waarop jij vindbaar wilt worden maar waar ook op wordt gezocht. Je kunt ze toevoegen aan je blog, zodat je met je blog, of pagina hoog scoort in Google. Hoe beter je dit doet hoe hoger je...
Inmiddels heeft iedereen wel eens gehoord van Google Analytics of Universal Analytics. Vooral als jij je met de online wereld bezighoudt kan je er niet omheen. Google Analytics houdt namelijk de bezoekersaantallen bij voor jouw website. Een essentiële tool. ...
Een PR bureau zou heel veel baat hebben bij het hebben van de kennis van SEO. Om te weten waarom dit belangrijk is moeten we natuurlijk eerst wel weten wat een pr bureau is en doet. Bij welke van hun taken is het vooral belangrijk om iets te weten over SEO. Wat is een...