Kom op ideeën voor workshop geven: reviews check methode
Wat ik doe bij mijn klanten die al een workshop of cursus geven, is heel goed kijken naar de reviews van de cursus. Wat wordt er gezegd? Deelnemers van de workshop zien veel beter welk resultaat het hun oplevert. Daarvoor verbeteren we
Heb je nog geen workshop? Een van de methodes om op goede ideeën voor een workshop te komen is dat je gaat kijken naar de reviews die klanten geven aan jou. Maar het kan ook zijn aan concurrenten. Wat zeggen ze echt?
Een van mijn klanten geeft bijvoorbeeld ademcirkels. Een fijne recensie op haar website is:
“…Daardoor kon ik me helemaal overgeven. Ik heb verdriet mogen loslaten.’
Zo’n recensie geeft een bijna tastbaar resultaat weer: verdriet loslaten.
Hiervan gaat mijn brein voor workshop geven ideeën aan.
Want zij zal niet de enige deelnemer zijn die verdriet wil loslaten.
Het is dus ook een heel mooi thema voor een dagworkshop of retraite.
Zorg dan dat je je salespage om gaat bouwen op dit thema zodat dit hoog in Google komt.
Want dit is zo’n probleem waar mensen op zoeken.
Zo werken we in de 𝗔𝗮𝗻𝗺𝗲𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗔𝗰𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿.
Je leert nog meer technieken om er achter te komen wat een heel goed idee is voor een workshop, een cursus of retraite.
Je boodschap en salespage verbetert niet alleen, ook zul je mensen via Google blijven trekken omdat je salespage vindbaar is op het resultaat dat ze willen.
Krijg meer helderheid over waar je workshop over gaat en meer aanmeldingen met de Aanmelding Accelerator.